فروش دستگاه بسته بندی خرما دانه ای

فروش ماشین آلات بسته بندی خرما با قیمت مناسب برای ظرفیت های تولید مختلف از طریق این سایت امکان پذیر است. دستگاه های بسته بندی تک نفره یا دانه ای خرما یا به اصطلاح دستگاه پیلوپک متناسب با نیاز تولید و محصول طراحی و ساخته می شوند.

بسته بندی خرما در منزل

دستگاه بسته بندی خرما مضافتی

با توجه به خرماخیز بودن بسیاری از مناطق ایران، اکثر کشاورزان بصورت سنتی خرما را در کارگاه یا منزل بسته بندی می کنند.
این روش از دیرباز در بین کشاورزان زحمتکش مرسوم بوده است، منتهی برای سفارشات تناژ بالا زمان زیادی صرف می شود و همچنین از نظر بهداشتی ممکن است خرما آلوده شود.

با توجه به این موارد، توسعه صنایع تبدیلی و بسته بندی خرما در برنامه کاری انجمن های خرما و سازمان های وابسته قرار گرفت، تا ضمن حمایت از تولیدکنندگان بتوانند خرمای صادراتی با کیفیت و بسته بندی مناسب را به بازار عرضه نمایند.

فروش ماشین آلات بسته بندی خرما تک نفره

فروش دستگاه بسته بندی خرما

یکی از دستگاه هایی که در خط تولید و بسته بندی خرما بسیار کارآیی دارد، دستگاه بسته بندی خرما تک نفره یا همان پیلوپک است. این دستگاه برای بسته بندی اکثر محصولات مثل خرما، شکلات، گز، بیسکویت، کلوچه و … کاربرد دارد و بصورت دو طرف دوخت محصول را درون سلفون یا کاغذهای متالایز مخصوص بسته بندی می کند.

تامین و فروش ماشین آلات بسته بندی خرما در ابعاد و ظرفیت های تولید مختلف توسط تیم مُشان ماشین انجام می شود.

قیمت دستگاه بسته بندی خرما خانگی

قیمت دستگاه بسته بندی

اکثر دستگاه های بسته بندی خرما برای کارگاه های کوچک و همچنین کارخانه های بزرگ با ظرفیت تولید بالا طراحی و ساخته می شوند. اما چنانچه قصد بسته بندی محصول خرما را بصورت خانگی و با حداقل ظرفیت داشته باشید، می توانید ابعاد و ویژگی های مدنظر خود را به کارشناسان فروش ما اعلام کنید تا بعد از بررسی طرح، شما را راهنمایی کنند.

قیمت این دستگاه ها باتوجه به جنس قطعات بکار رفته و ابعاد متفاوت است و معمولا مقرون بصرفه خواهد بود. برخی از دستگاه هایی که مناسب ظرفیت های خانگی هستند، عبارتند از:

  1. دستگاه پرس خرما یک جک
  2. دوخت ریلی
  3. سرند خرما
  4. میزهای سورت استیل

لیست قیمت دستگاه بسته بندی خرما

انواع دستگاه بسته بندی خرما با توجه به نوع بسته و ظروف به شرح زیر است:

  • دستگاه بسته بندی خرما دانه ای (پیلوپک)
  • بسته بندی خرما صنعتی
  • دستگاه پرس خرما در کارتن
  • بسته بندی فله خرما مضافتی
  • دستگاه سیل وکیومخرما
  • شیرینگ پک ها

هر کدام از این دستگاه ها برای یک نوع بسته بندی مناسب هستند. بنابراین برای دریافت لیست قیمت انواع ماشین آلات لازم است نوع خرما و بسته بندی که برای آن در نظر گرفته اید را مشخص کنید. همچنین می توانید ضمن برقراری ارتباط با مدیر فروش مجموعه، علاوه بر مشاوره رایگان، دستگاه مورد نیاز خود را سفارش دهید.

کارگاه بسته بندی خرما

چنانچه قصد راه اندازی کارگاه بسته بندی خرما را دارید، می توانید با در نظر گرفتن سرمایه اولیه، فضای کارگاهی و نوع محصول دستگاه های مدنظرتان را از طریق این مجموعه تهیه کنید. ما با داشتن تیم مشاوره و طراحی قوی شما را برای راه اندازی یک کارگاه بسته بندی با بازدهی مناسب راهنمایی خواهیم کرد.

هزینه احداث کارخانه بسته بندی خرما

دستگاه خرما پاک کن

هزینه احداث و راه اندازی یک کارگاه یا کارخانه بسته بندی با توجه به نوع محصول متفاوت است. بطور کلی یک خط تولید نیازمند دستگاه های زیر است:

  • دستگاه شستشو و خشک کن
  • بخش سرند و سورتنیگ خرما
  • دستگاه گردگیر و پولیش
  • روغن زن خرما
  • میز بازبینی و نوار نقاله
  • بخش توزین
  • ماشین آلات بسته بندی
  • دستگاه شیرینگ پک
  • تاریخ زن یا جت پرینتر

این خط تولید را می توانید متناسب با محصول ارتقا دهید و با توجه به اتوماتیک یا نیمه اتومات بودن کارکرد دستگاه ها، هزینه راه اندازی کارخانه برآورد می شود.

دستگاه بسته بندی خرما صادراتی

بیش از صدها تن خرمای ایران سالانه به نقاط مختلف دنیا صادر می شود. از این رو داشتن بسته بندی مناسب یکی از ملاک های صادرات خرماست. دستگاه های بسته بندی خرما صادراتی بصورت کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست، خرما را درون جعبه های مخصوص قرار داده و با وزن دقیق آنها را بسته بندی می کنند.

یکی از کاربردهای این دستگاه ها برای جعبه های خرما مضافتی است که بدون استفاده از سوزن منگنه کارتن ها جمع می شوند و مشکلی برای تایید کیفیت و صادرات خرما نخواهید داشت. همچنین بسیاری از این خطوط بسته بندی خرما مجهز به دستگاه فلزیاب هستند. طراحی و فروش ماشین آلات بسته بندی خرما با دو جنس استیل و گالوانیزه و در کمترین زمان، انجام خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما