سایت فروش دستگاه شستشو و خشک کن خرما

دستگاه شستشو و خشک کن خرما یکی از ماشین آلات پرکاربرد در خطوط بسته بندی این محصول به شمار می رود. این دستگاه ها با استفاده از جدیدترین روش ها و طراحی روز ساخته می شوند. سایت فروش انواع ماشین آلات خرما، این دستگاه را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهند.

انواع دستگاه های خط تولید خرما

دستگاه شستشو و خشک کن

از نمونه محصولات پرفروشی که در بازارهای کشور ارائه می گردد تا مشتریان بتوانند نیازهای خود را بر طرف کنند خرما می باشد. این محصولات سطح وسیعی از اراضی کشاورزی کشورمان را در مناطق گرمسیر به خود اختصاص داده است.
با وجود فراوانی این محصول و تنوع بسیار در زمینه تولید محصولات دستکاه های مختلفی به کار برده می شود که در ادامه مطلب به چند نمونه از آنها اشاره می کنیم:

خط شستشو و بسته بندی خرما

از نمونه دستگاه های مورد نیاز در مراحل تولید خرما در نمونه های متفاوت، دستگاه شست و شو و خشک کن خرما می باشد. این دستگاه ها را در بازار می توان در نمونه های متنوعی یافت کرد. زیرا شرکت های تولیدکننده آن ها با همدیگر تفاوت دارند که هر کدام در سطح کیفی خاصی محصولات را برای فروش آماده می کنند.
ویژگی های خط شستشو و خشک کن خرما شامل موارد زیر است:

  • شستشوی دوشی خرما
  • خشک کردن خرما با 6 یا 8 فن دمنده
  • طرح دستگاه ها استیل 304 نگیر صنایع غذایی
  • برق مورد نیاز: 3 فاز/ تک فاز
  • توان برق مصرفی 1.5 کیلووات

یک نوع دیگر از دستگاه های شستشوی خرما مجهز به سیستم سورتینگ نیز می باشند. این خط کامل قابلیت درجه بندی و تمیز کردن 1 تا 1.5 تن خرما را در ساعت داراست. از این خط برای کارگاه های تولیدی بزرگ می توان استفاده کرد و با یک بار هزینه ماشین آلات با کارایی بالا را انتخاب نمود.

در جدول زیر مشخصات فنی این خط ذکر شده است:

خط سورت، شستشو و خشک کن

سایت فروش دستگاه شستشو و خشک کن خرما

دستگاه بسته بندی

امروزه انجام معاملات دستگاه های شستشوی خرما بسیار آسان شده است. شرکتهای تولیدکننده با ایجاد سایت هایی تولیدات خود را در کمترین زمان و هزینه ممکن به دست مشتریان می رسانند. در این مجموعه شما می توانید براساس فضای موجود در کارگاه خود و ظرفیت مدنظر درخواست طراحی و ساخت انواع دستگاه شستشو و بسته بندی خرما را اعلام نمایید.

تمامی دستگاه ها از بهترین قطعات برقی با برندهای خارجی و استیل 304 نگیر ساخته می شوند و دارای خدمات پس از فروش و ضمانت هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما