خرید دستگاه شستشو خرما با قیمت ارزان

دستگاه شستشو خرما از جمله تجهیزات مورد نیاز برای خط تولید و بسته بندی خرما به شمار می رود. این دستگاه با قیمت ارزان و مناسب در این مرکز طراحی و در معرض خرید و فروش قرار می گیرد.

مراحل بسته بندی خرما

علاوه بر کیفیت خوب خرما، بسته بندی مناسب و استاندارد آن نیز از جمله مسائل حائز اهمیت در ارائه محصول است. کارخانجات زیادی در زمینه ی تولید انواع دستگاه بسته بندی خرما مشغول هستند. بسته بندی خرما تنها نیاز به یک دستگاه ندارد، بلکه طی فرایندی مشخص و با استفاده از انواع دستگاه ها و تجهیزات، بسته بندی می شود.

در اینجا به چند مورد از دستگاه های مورد نیاز جهت بسته بندی خرما اشاره می شود:

  • دستگاه شستشو خرما
  • میز بازبینی اولیه
  • دستگاه برس و گردگیر
  • دستگاه خشک کن خرما
  • دستگاه سورت خرما
  • دستگاه نخاله گیر
  • دستگاه روغن زن خرما
  • دستگاه توزین و بسته بندی
  • دستگاه شیرینگ پک

خط شستشو و بسته بندی خرما

دستگاه شستشو خرما

خط شستشو و بسته بندی خرما شامل دستگاه های نام برده شده در متن فوق است. هر یک از این ماشین الات قابلیت طراحی و ساخت را با توجه به حجم تولید کارخانه و کارگاه بسته بندی خرما را دارد. دستگاه شستشوی خرما از ضروری ترین دستگاه های خط تولید است که حتماً بایستی در امر بسته بندی خرما وجود داشته باشد.

دستگاهی مناسب است که در مدت زمان کوتاه، بازدهی بالایی داشته باشد. این ماشین الات در ابعاد کوچک خانگی برای حجم های تولید کم و در ابعاد بزرگتر برای کارگاه های تولیدی در حجم زیاد ساخته می شوند.

دستگاه شستشو خرما خانگی

ساخت دستگاه برای ظرفیت های خانگی و کارگاه های کوچک معمولا مختص برخی از ماشین آلات است. دستگاه هایی مانند پرس، دوخت ریلی، میزهای سورت معمولا برای بخش خانگی مناسب هستند. برای شستن خرما در حجم کم میتوان از میزهای پانچ یا لبه دار استفاده نمود.

دستگاه شستشو و سورتینگ خانگی نیز با متراژ پایینتر قابل ساخت است.. اکثرا به صورت نیمه اتومات یا با جنس اهن گالوانیزه ساخته میشوند تا قیمت مناسب تری داشته باشند. همچنین نیاز به تعداد افراد زیادی برای تنظیمات و نظارت بر کار دستگاه وجود نداشته باشد.

دستگاه خشک کن خرما

این دستگاه با استفاده از 18 فن مکنده پرقدرت خرمایی که شسته شده را خشک می کند تا در ادامه برای بسته بندی شدن رطوبتی به همراه نداشته باشد. دستگاه خشک کن خرما نیز در دو سایز بزرگ و کوچک قابلیت طراحی و ساخت دارد. این دستگاه قادر است خرما یا خشکبار دیگری که نیاز به شستشو دارند را به طور مستقیم یا غیر مسقیم با بخار خشک نماید. این بخش برای ظرفیت های صنتی به خط تولید اضافه میگردد.

خرید دستگاه شستشو و خشک کن خرما

خریداران بهتر است جهت تهیه این دستگاه به صورت حضوری به خط تولید کارخانجات ساخت دستگاه های بسته بندی مراجعه کنند و تمام مراحل تولید و متریال مورد استفاده را بررسی کنند. هرچند این بررسی نیازمند تحقیقاتی است که بایستی قبل از اقدام به خرید، تقاضاکننده تحقیقات جامع و مفیدی درباره انواع ماشین آلات بسته بندی داشته باشد.

بدیهی است که بالا بردن اطلاعات و آگاهی در داشتن خریدی با کیفیت بسیار تاثیرگذار خواهد بود. البته در صورت نبود زمان کافی برای مراجعه به خط تولید بهترین پیشنهدد خرید به روش آنلاین است. سایت های اینترنتی معتبری هستند که در زمینه فروش مستقیم از کارخانه های تولیدکننده مشغول به فعالیت هستند. با به کارگیری این روش نه تنها کمترین زمان را صرف کرده اید بلکه مطمئن باشد که خریدی باکیفیت انجام داده اید.

خط بسته بندی خرما

قیمت انواع دستگاه شستشوی خرما خشک

انواع دستگاه شستشو و خشک کن خرما خشک و دیگر خشکبار را می توانید از طریق این مجموعه با قیمتی مناسب و به صورت نقد یا حتی شرایطی خریداری نمایید. قیمت دستگاه های فوق با توجه به برند قطعات به کار رفته و نوع استیل براورد می گردد و معمولا مناسب با حجم تولید درخواستی و ابعاد کارگاه طراحی و ساخته می شوند.

دستگاه شستشو و بسته بندی خرما خشک قابلیت پیاده سازی بصورت U مانند را دارد تا فضای کمتری را در کارگاه اشغال نماید.

دستگاه بسته بندی خرما

لیست قیمت دستگاه بسته بندی خرما

برای آگاهی و مقایسه انواع قیمت ها و کسب اطلاعات، مراجعه به وب سایت های اینترنتی سریعترین روش است. همانطور که اشاره شد قیمت دستگاه های خط تولید و بسته بندی خرما با توجه به برند قطعات گیربکس و اینورترهای به کار رفته تعیین می گردد.

این امکان برای مشتریان وجود دارد که با توجه به توان مالی و میزان سرمایه برای راه اندازی کارگاه بسته بندی خود، جنس قطعات را از برندهای هیوندا یا پارس فانال انتخاب نمایند. برای دریافت لیست قیمت دقیق انواع ماشین آلات و اعلام سفارش با مدیر فروش مجموعه ارتباط گرفته و جزییات خرید خود را اعلام نمایید تا شما را دقیق تر راهنمایی کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما