فروش دستگاه شیرینگ پک تونلی در کشور

فروش دستگاه شیرینگ پک از طریق این سایت امکان پذیر می باشد. شما با استفاده از این دستگاه می توانید کلیه محصولات تولید شده غذایی و بهداشتی خود را به بهترین شکل ممکن بسته بندی و شیرینگ نمایید.

دستگاه شیرینگ پک برای بسته بندی انواع محصولات غذایی طراحی شده است و انواع مختلفی دارد. در سه نوع: دستی، اتوماتیک و نیمه اتوماتیک.

اندازه و کارکرد این دستگاه ها نیز با هم متفاوت است و بر مبنای محصولاتی که قرار است بسته بندی شوند انتخاب شده و مورد استفاده قرار می گیرد. سایت ما یکی از معتبرترین فروشگاه های ایران است که بهترین دستگاه شیرینگ پک را با قیمت مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

آشنایی با دستگاه شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ پک دستی

دستگاه های شیرینگ پک یا به اصطلاح shrink pack به دستگاهی گفته می شود که با کشیدن نایلون مخصوص بر روی بسته بندی آن را در مقابل آب و هوا و رطوبت حفظ می کند. از این دستگاه برای استحکام بسته بندی نهایی اکثر مواد غذایی کالاهای صادراتی استفاده می شود این دستگاه با سرعت و دقت بسیار بالایی محصول شما را بسته بندی کرده و برای عرضه به بازار آماده می نماید.

بسته بندی چه محصولاتی با استفاده از این دستگاه انجام می شود؟

  • بسته بندی انواع خشکبار و خرما
  • نوشابه و آب معدنی
  • قوطی های رنگ
  • محصولات بهداشتی
  • کنسرو

انواع دستگاه شیرینگ پک:

  • تونلی
  • کابینی
  • نیمه اتومات
  • اتومات
  • دستی
  • رومیزی

دستگاه شیرینگ پک تونلی

دستگاه شیرینگ پک نیمه اتومات

دستگاه های شیرینگ پک با استفاده از حرارت نایلون را دور کارتن کشیده و پرس می کنند. این دستگاه با توجه به شکل تونل حرارت دهی به دو نوع تونلی و کابینی معروف است. دستگاه شیرینگ پک تونلی، برای ابعاد بسته بندی بزرگ و تعداد بالا کارایی دارد.

کارتن ها یا بطری هایی که برای شیرینگ شدن وارد دستگاه می شوند پس از عبور از تونل حرارتی دستگاه، به دلیل انقباض نایلون، شکل کارتن را به خود می گیرد و اطراف بسته بندی را کاملا می پوشاند. این دستگاه قابلیت استفاده از فیلم های ضخیم را برای بسته بندی دارا می باشد.

در دستگاه تمام اتوماتیک نیازی به اپراتور و کاربر دستگاه نیست و تمام فرایند آن به صورت اتوماتیک انجام می پذیرد.
اگر شما نیز از تولید کنندگان محصولات غذایی و بهداشتی هستید دستگاه شیرینگ پک بهترین انتخاب برای شما عزیزان است.

دستگاه شیرینگ پک دستی

این دستگاه برخلاف مدل قبل، مناسب بسته بندی های کوچک و در تعداد کم است. ابعاد دستگاه شیرینگ پک دستی کوچکتر بوده و می توان روی میز هم جایگذاری شود.

اغلب شیرینگ پک ها ساخت کشورهای ترکیه، چین و تایوان هستند. اما چندی است که تولیدکنندگان ایرانی توانسته اند انواع دستگاه شیرینگ پک را با کارایی مشابه و حتی بهتر از مدل های خارجی روانه بازار کنند. بسیار خوشحالیم که پس از تلاش و کوشش های فراوان، سرانجام توانستیم به یکی از بزرگ ترین مراکز طراحی و فروش دستگاه های شیرینگ پک در ایران تبدیل شویم.

فروش دستگاه شیرینگ پک

دستگاه شیرینگ خرما

ما در این سایت با فروش نقدی و مستقیم، بهترین و بروزترین دستگاه شیرینگ پک را به شما معرفی خواهیم کرد.
در این دستگاه امکان تنظیم حرارت مورد نیاز نیز وجود دارد و شما می توانید بر مبنای محصولی که به بسته بندی آن مشغول هستید حرارت آن را تنظیم نمایید.

همچنین برای صرفه جویی در مصرف انرژی، فروش دستگاه شیرینگ پک در انواع دوگانه سوز نیز انجام می شود. دستگاه شیرینگ پک با پوشش شفاف و مقاوم خود از محصولات تولید شده شما به خوبی حفاظت می نماید. چنانچه قصد خرید شرایطی دستگاه شیرینگ پک تونلی را دارید، می توانید با کارشناس فروش مجموعه ارتباط گرفته و برای سفارش خود اقدام نمایید.

قیمت دستگاه شیرینگ پک دست دوم

دستگاه های شیرینگ پک به دلیل تنوع در کارکرد، دارای قیمت های متفاوتی هم هستند. اکثر شیرینگ پک های اتومات و نیمه اتومات، قیمت بالای 20 میلیون تومان دارند. در همین راستا برخی از مشتریان برای صرفه جویی در هزینه ها، دستگاه شیرینگ دست دوم را خریداری می کنند.

این نوع به دلیل اینکه کارکرد داشته احتمال اینکه دچار نقص یا مشکل فنی باشد وجود دارد. همچنین دستگاههای دست دوم دارای ضمانت پس از فروش و گارانتی نخواهند بود. بنابراین اگر قصد ارتقای خط بسته بندی خود را دارید می توانید یک از انواع دستگاه شیرینگ پک را متناسب با نیاز خود و با قیمت مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما