از معرفی دستگاه حبه کن خرما تا ساخت دستگاه بسته بندی

دستگاه حبه کن خرما قابلیت برش دادن خمیر خرما را دارد. در این مطلب به معرفی این دستگاه میپردازیم. ساخت و فروش دستگاه های مربوط به خط سورت تا بسته بندی خرما در این مجموعه انجام میشود.

«توجه داشته باشید که دستگاه حبه کن خرما و ماشین الات مرتبط با فرآوری خرما در این مجموعه تولید نمیگردد. صرفا جهت آشنایی در سایت به معرفی آنها پرداخته ایم.»

دستگاه حبه کن خرما

حبه قند خرما

یکی از ماشین آلات پرکاربرد در تهیه محصولات خرمایی، دستگاه حبه کن یا حبه زن خرماست. معمولا این دستگاه با ظرفیت های مختلف قابل طراحی و ساخت است. اگر کارگاه کوچک دارید و میخواهید خط تولید مختصری با قیمت مناسب برای شروع کار راه اندازی کنید، می توانید فقط قسمت حبه کن خرما و بسته بندی آن را انتخاب کنید.

اگر قصد شما تولید گسترده این محصول است یا در نظر دارید که خط تولید را در آینده بتوانید گسترش دهید، لازم است ظرفیت تولید بالاتری را در نظر گرفته و ماشین آلات را متناسب با آن سفارش دهید.

کارکرد دستگاه حبه کن خرما بصورت غلطکی و کانوایر بوده و در انتها دارای تیغه برش یا گیوتین است که خمیر خرما را به صورت مکعبی یا استوانه ای برش می دهد. معمولا انواع دستگاه حبه کن خرما از حداقل ظرفیت (250 کیلو در ساعت) تا حداکثر ظرفیت ( 500 کیلوگرم در ساعت) تولید میشوند. برای انتخاب این دستگاه میتوانید با تولیدکنندگان خطوط فرآوری خرما در ارتباط باشید.

تولید حبه قند خرما

حبه قند خرما و همچنین چیپس خرما یکی از فرآورده های خرمایی ست که به دلیل عدم استفاده از افزودنی یا مواد نگهدارنده ماندگاری بالایی دارند. این محصول به عنوان قند رژیمی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و طرفداران بسیاری دارد.

تولید این فرآورده از رطب یا خرمای تازه است که با استفاده از دستگاه های مخصوص و مکانیزه انجام میشود. همچنین بسته بندی خرما حبه ای میتواند بصورت فله ای یا در ظروف مخصوص بصورت وکیوم شده باشد.

همانطور که اشاره شد خرما حبه ای با استفاده از رطب و خرمای تازه و شیره دار طی فرآیندهای بهداشتی تولید میشوند. برای تهیه این محصول به دستگاه های زیر در خط تولید نیاز است:

  1. دستگاه خرما پاک کن
  2. نوار نقاله سورت
  3. دستگاه شستشو و خشک کن
  4. دستگاه های بخش بسته بندی
  5. هسته گیر خرما
  6. دستگاه خمیرزن
  7. حبه کن

⇐از ماشین آلات ذکر شده 4 بخش اول، در مجموعه مُشان تولید میشوند و میتوانید برای سفارش ساخت آنها با واحد فروش تماس بگیرید.

دستگاه خرما پاک کن به چه دردی می خورد؟

دستگاه های صنعتی خرما

اگر قصد راه اندازی خط بسته بندی را دارید و به دنبال دستگاهی مناسب با کارایی بالا برای این منظور هستید، ما میتوانیم ضمن مشاوره رایگان شما را برای خرید یک دستگاه مناسب راهنمای کنیم.

با توجه به اینکه در اکثر نخلستان های خرما شرایط آب و هوایی به گونه ای است که گرد و غبار روی خرما می نشیند، جهت مصرف یا تولید محصولات خرمایی می بایست میوه را تمیز و شستشو داد. دستگاه خرما پاک کن یکی از مواردی است که می توان برای این امر در نظر گرفت.

این دستگاه با استفاده از فرچه های گردگیر بر روی یک نوار نقاله سورتینگ، میتواند گرد و غبار خرما را بگیرد. همچنین برای سورت و حذف آشغال و ضایعات از بار خرما، میتوان از آن استفاده کرد. اینگونه خرما بدون آسیب تمیز شده و انواع ضعیف تر از بار خارج گردد. این دستگاه در خط تولید حبه خرما می تواند جز موثری برای کیفیت نهایی محصول تولیدی باشد.

ساخت دستگاه بسته بندی خرما صادراتی

 

انواع دستگاه بسته بندی

بسته بندی خرما و محصولات خرمایی برای معرفی به بازارهای هدف و صادرات نیازمند بسته بندی مناسب و بهداشتی هستند.
این دستگاه ها متناسب با نوع محصول می توانند بصورت اتوماتیک یا نیمه اتومات طراحی و ساخته شوند. برخی از دستگاه های بسته بندی خرما صادراتی به شرح زیر است:

  • دستگاه بسته بندی دانه ای خرما
  • بسته بندی صنعتی خرما
  • دستگاه بسته بندی وکیوم و سیل وکیوم
  • شیرینگ پک
  • دستگاه پرس خرما

ساخت هر یک از این دستگاه ها با توجه به ظرفیت و کارکرد درخواستی انجام می شود. اجرای کلیه ماشین الات با استیل صنایع غذایی و با استفاده از قطعات و لوازم فنی اصل و برند می باشد. همچنین کلیه دستگاه ها دارای ضمانت و خدمات پس از فروش هستند.

لیست قیمت دستگاه بسته بندی خرما

دستگاه بسته بندی خرما

بسیاری از تولیدکنندگان به دنبال راه اندازی خط تولید مکانیزه و ارتقای سیستم های تولید و بسته بندی هستند. اما به دلیل افزایش قیمت برخی لوازم اولیه و ورق های استیل، می بایست هزینه های بالایی پرداخت کنند.

این مجموعه با در نظر گرفتن کیفیت تولید و عمر مفید دستگاه ها و از طرفی حمایت از تولیدکنندگان، شرایط فروش ویژه ای را برای خرید دستگاه های بسته بندی در نظر گرفته است. برای دریافت لیست قیمت انواع دستگاه های بسته بندی می توانید موارد زیر را به یکی از کارشناسان فروش ما اعلام کنید:

  • نوع دستگاه درخواستی
  • محصول تولیدی
  • ظرفیت تولید مدنظر
  • کارکرد دستگاه (اتومات یا نیمه اتومات)
  • متراژ و فضای کارگاه تولید
  • سرمایه اولیه خرید
1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما