نرخ روز دستگاه سورت و بسته بندی خرما

دستگاه سورت و بسته بندی خرما در بازار با نرخ روز مورد داد و ستد قرار می گیرد. این تولیدات با توجه به تنوعی که دارند بیشتر بر اساس لیست هایی که تولید کنندگان ارائه می دهند به فروش می رسند.

فروش خرماها در بازار به دو شکل فله و بسته بندی انجام می شود که نمونه های بسته بندی شده به وسیله دستگاه سورت و بسته بندی خرما انجام می شود.

تولید کننده دستگاه سورت و بسته بندی خرما

خط کامل سورت و روغن زن خرما

از جمله دستگاه هایی که وجود شان در کارخانه های تولیدی خرما ضروری ست، دستگاه سورت و بسته بندی خرما است که دارای کارایی بسیار عالی می باشد. این دستگاه ها را می توان در بازارها در انواع و اقسام مختلفی جست و جو کرد که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاصی هستند. شرکت های تولیدی بسیاری این دستگاه ها را طراحی کرده و می سازند که کیفیت و قیمت ماشین الات، بستگی به نوع قطعات مورد استفاده و طراحی آن، متفاوت خواهد بود.

نرخ روز دستگاه های سورت و بسته بندی خرما

دستگاه سورت و بسته بندی خرما

وقتی برای خرید دستگاه سورت و بسته بندی خرما به بازارها مراجعه می کنیم با نرخ متفاوتی مواجه هستیم. در بازارهای اینترنتی قیمتها ارزان تر هستند، زیرا معاملات فقط در بین خریدار و تولید کننده انجام می شود و واسطه ها نمی توانند قیمت ها را افزایش دهند. نرخ روز دستگاه ها بر اساس عوامل متعددی تعیین می شود که در ادامه به بیان شان می پردازیم:

  • جنس بدنه ماشین آلات (استیل یا آهن گالوانیزه)
  • دقت و ظرافت در تولید دستگاه ها
  • میزان عرضه و تقاضای دستگاه بسته بندی
  • ایرانی و یا خارجی بودن قطعات دستگاه ها
  • نحوه فروش ماشین آلات (نقد یا شرایطی)
  • ظرفیت تولیدی دستگاه های سورت و بسته بندی

طراحی و ساخت دستگاه بسته بندی خرما

ماشین آلات صنعتی خرما

دستگاه های بسته بندی با توجه به نیاز تولیدکنندگان خرما، طراحی می شوند. برای انتخاب یک دستگاه بسته بندی مناسب، می بایست به نکات زیادی توجه شود، از جمله:

  • نوع خرمایی که قصد بسته بندی آن را دارید (خشک یا نیمه خشک )
  • بازار هدفی که قرار است محصول به آن عرضه شود (داخلی یا صادراتی)
  • نحوه انجام بسته بندی (نیمه اتومات یا کاملا اتوماتیک)
  • ظرفیت تولید روزانه کارگاه بسته بندی خرما
  • بودجه ای که برای راه اندازی کارگاه در نظر گرفته شده

مشخص شدن تمامی این موارد برای یک انتخاب آگاهانه و مناسب، ضروری هستند. برای مثال شخصی قصد بسته بندی خرمای کبکاب را برای بازار داخل دارد. بودجه بالای 500 میلیون را در نظر گرفته و قصد به کارگیری تعدادی نیروی انسانی را هم دارد. در این مورد دستگاه های کاربردی برای کارگاه ایشان، یک خط کامل سورت و شستشوی خرما بهمراه دستگاه پرس و تزریق شیره جهت بسته بندی محصول خواهد بود.

اغلب شرکت های ماشین سازی با توجه به فضای کارگاهی مشتریان و ظرفیت تولید درخواستی، دستگاه ها را طراحی می کنند. این مجموعه نیز با داشتن تیم طراحی و فروش قوی و بروز، توانسته انواع دستگاه سورت و بسته بندی را برای خرماهای مختلف به صورت اتومات و نیمه اتومات تامین کند.
بسیاری از خطوط تولید و بسته بندی خرما با ظرفیت های متفاوت برای کارخانه ها و کارگاه های مختلفی در سراسر ایران، توسط این مجموعه تامین شده اند. دستگاه بسته بندی خرما در بازارهای کشور ما به دو روش اینترنتی و سنتی به فروش گذاشته می شود. این دستگاه ها را می توان در نمونه های نو و دست دوم خریداری کرد که هر کدام از آن ها دارای قیمت مشخص شده ای هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما