فروش دستگاه شیره زن خرما با قیمت کارخانه

فروش دستگاه شیره زن خرما با کیفیت عالی و با قیمت کارخانه انجام میپذیرد. شما با استفاده از این دستگاه میتوانید شیره خرما را درون بسته بندی ها تزریق کنید.

یکی از مهم ترین فرآورده هایی که از خرما به دست می آید شیره خرما است. برای به دست آوردن شیره خالص خرما باید توسط دستگاه های استاندارد اقدام به تهیه آن نمود. سپس برای تزریق شیره در ظروف و کارتن ها نیازمند دستگاه مناسب هستید. یکی از بهترین آن ها دستگاه تزریق شیره خرما یا پرکن مایعات است که ما توضیحات آن را از طریق این مقاله به شما عزیزان ارائه میدهیم.

«توجه داشته باشید که دستگاه های تزریق شیره خرما در این مرکز به فروش میرسند. خط تولید شیره خرما جز ماشین آلات تولیدی این مجموعه نمیباشد. صرفا جهت آشنایی مشتریان با فرآیند تولید محصول، در این مقاله به آن اشاره شده است.»

طراحی دستگاه شیره خرما چگونه است؟

خرما پس از برداشت سورت شده و ضایعات آن جدا میشود. پس از شستشو و طی کردن مراحل دیگر با دستگاه های مخصوص تبدیل به انواع فرآورده های خرمایی میگردد.

خط شیره خرما به شما کمک میکند تا این کار را به صورت مکانیزه و در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید. از این طریق شما میتوانید بهترین شیره خرما را به شیوه کاملا بهداشتی تهیه نمایید. معمولا دستگاه های تولید شیره خرما متناسب با درخواست مشتریان در ظرفیت های صنعتی یا خانگی ساخته میشوند. همچنین امکان افزایش کارایی و ابعاد دستگاه وجود دارد.

ساخت دستگاه تزریق شیره خرما

دستگاه تزریق شیره خرما اتوماتیک

ساخت دستگاه تزریق شیره خرما با دو کارکرد دستی و اتوماتیک انجام میشود. بنا به ظرفیت تولید درخواستی میتوان حساسیت بخش تزریق شیره را تنظیم نمود. همچنین ابعاد میز تزریق و نوار نقاله دستگاه شیره زن اتومات، قابلیت تغییر را دارند.

کارخانه طراحی و ساخت انواع ماشین آلات خط تولید خرما با دارا بودن تیم طراحی کاربلد و به روز میتواند برای تولید دستگاه های خرما، مشتریان را یاری کند. اگر شما نیز قصد خریداری نمودن دستگاه و ماشین آلات لازم برای راه اندازی اولیه یک کارگاه بسته بندی خرما را دارید، میتوانید فرم مربوط روی سایت را تکمیل نمایید.

فروش دستگاه شیره زن خرما و سایر ماشین آلات مرتبط با خط بسته بندی در مجموعه مُشان ماشین انجام میپذیرد. کافیست نوع دستگاه و ظرفیت مورد نیاز خود را به ما اعلام کنید تا در ادامه مسیر خرید، شما را راهنمایی کنیم.

فروش دستگاه شیره زن خرما

فروش دستگاه شیره زن خرما

ما در این مرکز با فروش نقدی و مستقیم، بهترین دستگاه های شیره زن خرما را در خدمت شما عزیزان قرار میدهیم. شیره خرما پس از به دست آمدن به دو صورت بسته بندی میشود. در بطری و در ظروف یکبار مصرف. برای این منظور دستگاه های پرکن مایعات بهترین گزینه هستند. علاوه بر خرید این ماشین آلات، سفارش دستگاه های بسته بندی خرما، دستگاه تزریق شیره و پرکن مایعات غلیظ و نیمه غلیظ هم امکان پذیر میباشد.

دستگاه های تزریق شیره خرما نیز برای بسته بندی خرماهای شیره دار مثل کبکاب مناسب هستند. بنابراین اگر قصد دارید اقدام به بسته بندی خرما در ظرفیت صنعتی و سپس فروش آن نمایید، این دستگاه برای شما بسیار ضروری است. بهترین و باکیفیت ترین نوع این دستگاه ها را به راحتی میتوانید سفارش دهید. برای نصب و راه اندازی آنها نیز شما را راهنمایی خواهیم کرد.

مزایای دستگاه شیره زن خرما:

  • تزریق شیره بصورت بهداشتی
  • سرعت عمل بالا
  • کاملاً اتوماتیک
  • قابلیت تغییر ظرفیت تولید دستگاه
  • دارای گارانتی و خدمات پس از فروش
  • قیمت مناسب
2

    • سلام جناب موسوی. برای دریافت قیمت دستگاه های تزریق شیره خرما می توانید با واحد فروش تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. تلفن واحد فروش : 09193370269

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما