فروش دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک + فیلم

دستگاه شیرینگ پک قابلیت شیرینگ کردن کارتن های بسته بندی را به صورت اتوماتیک یا دستی دارد. این دستگاه با استفاده از سلفون مورد استفاده، کارتن ها را شیرینک می کند. این امر برای حفاظت محصولات بسته بندی شده ازآسیب های ناشی از حمل و رطوبت الزامی است. برای اطلاع از قیمت فروش دستگاه های شیرینگ پک می توانید با مدیر فروش مجموعه درارتباط باشید.

انواع دستگاه شیرینگ پک

انواع دستگاه شیرینگ پک

دستگاه های شیرینگ پک معمولا به 3 شکل تنظیم و مورد استفاده قرار می گیرند:

  • دستی
  • نیمه اتومات
  • تمام اتوماتیک

نوع دستگاه شیرینگ پک دستی، معمولا برای محصولات با عرض و ارتفاع بسته بندی کم مورد استفاده قرار می گیرد. مثل ظروف حاوی مواد خوراکی در رستوران ها، بسته بندی های بیسکویت و شیرینی، جعبه های کوچک خرما و خشکبار.

شیرینگ پک دستی

در دستگاه نیمه اتومات هم مشابه نوع دستی، که برای محصولاتی مثل رب گوجه فرنگی به کار می رود. به این صورت که 12 قوطی روی شوتر دستگاه چیده می شود و با نیروی دست به زیر دوخت هل داده می شوند.

شیرینگ پک تمام اتومات بعد از قرار گرفتن بسته ها روی نوار نقاله، توسط یک سنسور به شوتر دستور داده می شود. در ادامه شوتر سبب هل داده شدن بسته ها به زیر دوخت می شود.

در دستگاه شیرینگ پک فول اتومات، تمامی کارها توسط دستگاه انجام می شود. این نوع معمولا برای بسته بندی و شیرینگ بطری های نوشابه و دوغ استفاده می شود. بطری ها توسط دستگاه بصورت 6، 12 و 16 تایی چیده می شوند. بعد توسط سنسور به زیر دوخت هدایت می گردند. این نوع قابلیت تنظیم میزان حجم را هم دارد.

چند نوع دستگاه شیرینگ پک داریم؟

دستگاه شیرینگ پک خرما

دستگاه های شیرینگ را بر اساس نوع ساختار و کاربرد نیز به چند دسته تقسیم می کنند:

  • شیرینگ پک تونلی
  • دستگاه شیرینگ پک کابینی
  • شیرینگ رومیزی
  • مینی پک

برای مثال در انواع شیرینگ پک تونلی اتومات، بعد از اینکه بسته بندی محصول روی نوار نقاله دستگاه قرار گرفت و توسط بخش شیرینگ، سلفون مخصوص روی کارتن کشیده شد، به تونل شیرینگ هدایت شده و در آنجا با وجود حرارت هوای اضافی خارج شده و سلفون به دور کارتن ها می چسبد. در انتها می توانید فیلم کارکرد دستگاه شیرینگ پک اتومات را مشاهده کنید.

امکان تنظیم حرارت تونل شیرینگ در انواع plc دار وجود دارد. همچنین می توان مدت زمان عبور کارتن از قسمت تونل را نیز تعیین نمود.

ویژگیها و مزیت دستگاه شیرینگ پک اتومات

  • عدم دخالت نیروی دست در بسته بندی و شیرینگ محصول
  • امکان تنظیم دستگاه برای دسته بندی حجم و تعداد بطری و بسته ها
  • استفاده از موتورو لوازم برقی خارجی و با کیفیت در ساخت این دستگاه
  • دارای صفحه نمایشگر تنظیمات
  • بدنه و استحکام مشابه نمونه های تولید آلمان
  • قیمت مناسب شیرینگ پک اتومات نسبت به انواع دیگر
  • دارای گارانتی پس از فروش

فیلم کارکرد دستگاه شیرینک پک اتوماتیک

در فیلمی که در این لینک نمایش داده شده، میتوانید عملکرد دستگاه شیرینگ پک تونلی را مشاهده نمایید. در نوع اتوماتیک این دستگاه، هدایت کارتن و محصول به قسمت سلفون کشی توسط بازوهای دستگاه انجام می شود. همچنین در ادامه برای فرستادن پک محصول به زیر تونل شیرینگ، از نوار نقاله استفاده شده است.

همانطور که ملاحظه کردید از این نوع دستگاه شیرینگ برای بسته بندی پک های 6 و 12 تایی محصولاتی از جمله دوغ، نوشابه، حلوا ارده و محصولات بهداشتی می توان استفاده کرد که قابلیت چینش محصول به صورت باکس را نیز دارند.

فروش انواع دستگاه شیرینگ و بسته بندی

انواع دستگاه بسته بندی کارتن خرما با توجه به ظرفیت مورد دلخواه مشتریان قابل ساخت است. برخی از انواع موجود در جدول زیر شرح داده شده است:

ردیف نوع دستگاه کارکرد
1 شیرینگ پک دستی دستی
2 دستگاه شیرینگ پک کابینی نیمه اتومات
3 شیرینگ پک تونلی تمام اتومات
4 دستگاه شیرینگ پک تونلی 100 فول اتوماتیک
5 مینی پک دستی نیمه اتومات
6 دستگاه مینی پک کابینی  اتوماتیک

جهت اعلام سفارش ساخت یا خرید دستگاه از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما