شرکت تولید کننده بهترین جنس دستگاه بسته بندی خرما

شرکت دستگاه بسته بندی خرما با داشتن تیم طراحی و فنی ماهر قادر است انواع دستگاه های سورتینگ و بسته بندی خرما را با بهترین جنس و لوازم برقی تولید نماید. برای آشنایی بیشتر با انواع دستگاه خرما جدید می توانید این مطلب را دنبال کنید.

مراکز خرید دستگاه سورتینگ خرما ربی

سورتینگ خرما ربی

خرمای ربی یکی از ارقام صادراتی خرماست که دارای کیفیت های مختلفی می باشد. این محصول در زمان برداشت به صورت فله در کارتن ریخته می شود و توسط کشاورزان، بخشی از خرماهای خراب یا دارای زدگی جدا می گردد. اما برای بسته بندی و آماده سازی بار خاصه برای بازارهای صادراتی، نیاز است که خرما تمیز و سورت شود.

دستگاه سورتینگ خرما این قابلیت را دارد که خرما را براساس سایز درجه بندی نماید. همچنین در ادامه این دستگاه، می توان نوار دو طبقه بازبینی را تعبیه کرد. در این بخش نیروهای کارگری می توانند مجدد، خرماها را مورد بررسی قرار دهند و انواع خراب یا خشک را جدا کنند.

مراکز ساخت و فروش انواع دستگاه های خط آماده سازی خرما، قادر هستند با توجه به نیاز تولیدکنندگان خرما و فضای کارگاهی آنها، ماشین آلات را طراحی کنند. شما می توانید برای خرید دستگاه مورد نیاز کارگاه خود به این مراکز مراجعه کنید.

فروش دستگاه شیرینگ پک اتوماتیک

قیمت دستگاه شیرینگ

بسته بندی خرما چندین مرحله دارد. از صفر تا صد آماده سازی و داشتن یک بسته بندی مناسب برای محصول خرما شامل مراحل زیر است:

  • شستشو و خشک کردن خرما
  • سورت کردن
  • پولیش و گردگیری محصول
  • توزین و بسته بندی کردن خرما
  • شیرینگ کردن بسته ها

مرحله آخر برای حفاظت کارتن های خرما در برابر غبار و رطوبت در زمان جابجایی و نگهداری محصول لازم است.

دستگاه شیرینگ پک در ابعاد و کارکردهای مختلف برای انواع کارتن های کوچک و بزرگ خرما ساخته می شود و کارایی بسیاری در خط تولید دارد. برای آشنایی بیشتر با دستگاه شیرینگ، به انواع آن اشاره می کنیم:

  • دستگاه شیرینگ پک کابینی
  • شیرینگ پک تونلی
  • دستگاه شیرینگ دستی یا مینی پک

از طریق سایت شرکت دستگاه بسته بندی خرما، می توانید انواع دستگاه بسته بندی خرما و شیرینگ پک را با قیمت مناسب و حتی با شرایط ویژه خریداری کنید.

عرضه دستگاه خط تولید خرما صادراتی

فروش دستگاه بسته بندی خرما

آماده سازی خرما برای بازارهای صادراتی نیازمند رعایت یکسری پارامترها می باشد تا از نظر استاندارد و بهداشت، مجوزهای لازم را شامل شود. برای مثال خرمای صادراتی را بعد از سورت شدن، با توجه به نوع رقم آن یا شستشو می دهند و یا پولیش می زنند تا علاوه بر تمیز شدن، ظاهر و رویت خرما بهتر شود.

خرماهای صادراتی از نظر نوع بسته بندی هم اهمیت بسیاری دارند. بر اساس استانداردهای صادرات محصولات کشاورزی از جمله خرما، بسته بندی محصول می بایست بهداشتی، از بهترین مواد اولیه تهیه شده باشد. همچنین باید به گونه ای باشد که در زمان حمل و نقل به محصولات آسیب نرسد. بنابراین خط تولید این نوع محصولات برای صادرات می بایست مکانیزه و به گونه ای باشد که جوابگوی سفارشات تناژ بالا باشد.

یک خط سورتینگ و بسته بندی کامل خرما با ظرفیت 1.5 تن در ساعت با هزینه ای حدود 600 تا 700 میلیون تومان شامل دستگاه های زیر است:

  • سیستم سرند و سورتینگ خرما
  • نوار زیر سرند به جهت جمع آوری ضایعات
  • نوار بازبینی دو طبقه
  • گردگیر و پولیش خرما
  • بخش شستشو و خشک کن
  • سیستم دو توزین و پرکن اتومات
  • نوار ترافیک کارتن
  • دستگاه شرینک پک اتوماتیک

نمایندگی عرضه دستگاه بسته بندی خرما زاهدی

دستگاه بسته بندی خرما

خرمای زاهدی از جمله خرماهای خشک و پرطرفدار ایران است که برای بسته بندی کردن آن لازم است خرما گردگیری شده و همچنین سورت و درجه بندی گردد.

دستگاه های سورت، پولیش و بسته بندی خرما زاهدی نیز در نمایندگی فروش انواع ماشین آلات صنایع غذایی، عرضه می شود. این دستگاه با توجه به موارد زیر و با در نظر گرفتن سفارش مشتریان ساخته می شوند:

  1. ظرفیت تولید روزانه
  2. نوع خرما
  3. فضای کارگاه بسته بندی
  4. سرمایه اولیه تولیدکننده

همچنین برخی از خرماهای خشک و نیمه خشک قابلیت استفاده شدن در تهیه فرآورده های خرمایی از جمله چیپس خرما دارند. این خطوط نیازمند یکسری ماشین آلات از جمله هسته گیر هستند که اکثرا وارداتی می باشند.

فروش دستگاه بسته بندی خرما پیارم

خط بسته بندی خرما

یکی دیگر از خرماهای صادراتی کشور ما خرمای پیارم است که درصد زیادی از آن به کشورهای دیگر صادر می شود. این خرما چون ظاهری خشک و چروکیده دارد، معمولا قدری گرد و غبار در زمان رشد آن، روی پوست خرما می نشیند. بنابراین برای عرضه بهتر و موثرتر این محصول در بازارهای دیگر کشورها، تمیز کردن آن الزامی است.

دستگاه های بسیاری به این منظور طراحی شده اند که با استفاده از حوله مرطوب یا فرچه های چرخنده، قادر هستند تا گرد خرما را گرفته و پوست ان را تمیز کنند.

دستگاه های بسته بندی خرما پیارم نیز انتهای خط پولیش و سورتینگ محصول، قرار می گیرد تا خرما پس از تمیز شدن برای بسته بندی توسط دستگاه توزین شود. امکان وزن کردن و پر شدن جعبه های خرما توسط دستگاه و بصورت اتوماتیک وجود دارد. این امر سرعت و دقت کار را بالا می برد و مناسب برای کارخانه های بزرگ بسته بندی می باشد. قیمت های فروش انواع دستگاه را می توانید از طریق مراکز فروش معتبر دریافت نمایید و سفارش خود را متناسب با نیاز خود اعلام کنید.

مرکز خرید ارزانترین دستگاه بسته بندی خرما تک نفره

بسته بندی محصولاتی مثل خرما روش های مختلفی دارد که با توجه به بازار هدف می توان به آن تنوع بخشید. برای مثال خرماهای خشک را می توان در بسته بندی های زیر برای عرضه آماده نمود:

  • بسته بندی تک نفره خرما
  • بسته بندی فله خرما
  • بسته بندی در جعبه های کوچک
  • بصورت سیل وکیوم
  • پرس خرما در کارتن

هر یک از انواع این بسته بندی ها نیازمند دستگاهی انحصاری و مخصوص هستند تا بتوان صفر تا صد کار تولید را به درستی انجام داد. یکی از این ماشین آلات، دستگاه بسته بندی خرما تک نفره یا همان دستگاه پیلوپک می باشد. این دستگاه با توجه به سایز محصول و ظرفیت تولید درخواستی، طراحی می شود.

این دستگاه کاربرد زیادی برای خرماهای خشک دارد و همچنین برای فرآورده های خرمایی مثل خرماهای شکلاتی که به صورت دانه ای مورد مصرف قرار می گیرند.

مرغوب ترین جنس دستگاه تولید خرما

ورق استیل مشبک

محصولات زیادی از میوه خرما تولید می شود که برای تهیه آنها نیازمند دستگاه های مخصوص و مکانیزه هستید تا بتوانید محصول را بصورت بهداشتی به بازار عرضه کنید. ماشین آلات در صنایع غذایی معمولا با جنس های زیر قابل ساخت است:

  1. ورق استیل استنلس
  2. آهن گالوانیزه با پوشش رنگ الکترواستاتیک
  3. ورق استیل با پایه های آهنی
  4. آهن با پوشش استیل
  5. ورق استیل مشبک با مش متفاوت
  6. جنس آلومینیومی
هر یک از خطوط تولید و بسته بندی خرما، اکثرا از مرغوب ترین ورق های استیل ساخته می شود که نوع 304 نگیر صنایع غذایی است. همچنین جنس قطعات برقی و گیربکس ها، اینورتر و موتور ماشین آلات از برندهای معروف و دارای ضمانت می باشد.

مرکز خرید دستگاه پرس خرما با قیمت مناسب

دستگاه پرس خرما

همانطور که در بخش انواع بسته بندی خرما اشاره شد، یکی از مدل های عرضه خرما، فشرده کردن آن در کارتن های 1.5 و 3 کیلویی است. اغلب خرماهای دارای شیره، مانند خرما کبکاب و شاهانی را به این صورت بسته بندی می کنند.

دستگاه پرس خرما قادر است با قالب هایی که بصورت مجزا برای آن طراحی می شود، خرما را بطور بهداشتی درون کارتن فشرده کند. این دستگاه را می توان به دو صورت طراحی نمود:

  1. دستگاه پرس خرما با جک هیدرولیکی
  2. پرس خرما پنوماتیک
  3. تمام اتوماتیک روتاری

اگر به دنبال خرید دستگاه پرس خرما با قیمتی مناسب هستید، می توانید انواع با کارکرد پنوماتیکی را انتخاب نمایید. این دستگاه با نیروی پا و فشردن پدال، کار می کند و جک دستگاه را برای فشردن خرما به حرکت در می آورد.

در انواع مکانیکی، دستگاه بطور اتومات و با تنظیم نوار نقاله کارتن ها را زیر قالب قرار داده و فشرده سازی خرما را انجام میدهد. همچنین می توان سیستم تزریق شیره خرما را در کنار این دستگاه تعبیه کرد تا بصورت یکنواخت و با تنظیم درصد تزریق، شیره را روی سطح خرما ریخته شود. شرکت دستگاه بسته بندی خرما شما را برای انتخاب و خرید یک دستگاه مناسب راهنمایی می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما