قیمت دستگاه شستشوی خرما خشک

دستگاه شستشوی خرما جهت تعبیه در خط سورت و بسته بندی برای انواع خرما خشک و نیمه خشک قابل طراحی می باشد. در دستگاه شستشو و خشک کن خرما قابلیت تنظیم کارایی وجود دارد و با توجه به ظرفیت تولید و قطعات به کار رفته در آن، قیمت ها برآورد می شود.

دستگاه شستشو و بسته بندی خرما

دستگاه شستشوی خرما

 

از آنجاییکه در برخی مناطق خرماخیز به دلیل شرایط آب و هوایی و گردو غبار، پوست خرما در زمان رشد دچار آلودگی هایی می شود، شستشو و تمیز کردن خرما قبل از خوردن، الزامی است. برای این منظور علاوه بر گردگیری و ضدعفونی اولیه می توان خرما را با دستگاه مخصوص شستششو داد. زیرا بسته بندی خرما نیازمند یک خط سورت و شستشوی کامل و پیشرفته است تا علاوه بر گرد گیری محصول، ضایعات آن هم جدا گردد.

معمولا دستگاه های شستشوی خرما را به گونه ای طراحی می کنند که با استفاده از شستشوی دوشی محصول را با فشار آب تمیز کرده، سپس با استقاده از دستگاه خشک کن و پمپ های دمنده، خرما خشک می شود. این مرحله اهمیت زیادی دارد زیرا اگر رطوبتی همراه محصول وارد بسته بندی شود ماندگاری را کاهش می دهد. این دستگاه می تواند بصورت کاملا اتوماتیک طراحی شود و فقط با یک نیروی اپراتور، کار آماده سازی خرما برای بسته بندی انجام شود.

دستگاه شستشوی خرما خانگی چه مشخصاتی دارد؟

در کارگاه های کوچک بسته بندی خرما، معمولا یا توسط نیروی دست کارهای پاکسازی و سورت انجام می شود یا توسط دستگاه های خانگی. برای مثال دستگاه شستشوی خرما خانگی می تواند بصورت نیمه اتومات طراحی شود و با استفاده از نیروی دست، خرما را وارد دستگاه کنند و پس از مرحله شستشو هم محصول داخل سبد ریخته شود تا آب ان خارج شود.

این روش ممکن است برای حجم کم خرما جوابگو باشد اما دچار نقصان هایی ست. همانطور که اشاره شد مرحله شستشو و خشک کردن خرما باید با توجه به نوع خرما طراحی شود و بدرستی انجام گیرد تا محصول پس از بسته بندی دچار فساد نشود.

دستگاه شستشو خرما

فروش دستگاه خشک کن خرما با شرایط ویژه

کارخانه های طراحی و ساخت ماشین آلات بصورت اختصاصی دستگاه های سورت و بسته بندی محصولات غذایی و بهداشتی را تولید می کنند. بسیاری از این مراکز برای فروش دستگاه ها، شرایط ویژه در نظر گرفته اند تا مشتریان بتوانند بصورت اقساطی نیز ماشین آلات مدنظر خود را خریداری نمایند.

چنانچه قصد راه اندازی کارگاه بسته بندی خرما را دارید یا برای ارتقای خط تولید نیازمند دستگاه های شستشو و خشک کن خرما هستید می توانید با ما در ارتباط باشید تا بهترین دستگاه را با نازلترین قیمت به شما معرفی کنیم. همچنین از مشاوره رایگان و شرایط ویژه فروش بهره مند خواهید شد.

قیمت خط شستشو و بسته بندی خرما

دستگاه شستشو خرما

قیمت دستگاه های مکانیکی از جمله خط شستشو و بسته بندی خرما با در نظر گرفتن موارد زیر تعیین می شوند:

  • نوع کارکرد دستگاه (اتومات یا نیمه اتوماتیک)
  • ظرفیت تولید دستگاه
  • جنس قطعات و بدنه دستگاه
  • برند لوازم برقی که با درخواست مشتری انتخاب می شود

پس از بررسی این موارد، تولیدکننده قیمت دستگاه درخواستی را به شما اعلام می کند که برای شروع کار می بایست 70 درصد مبلغ را بعنوان پیش پرداخت واریز کنید تا کار ساخت آغاز شود. مابقی هزینه طبق شرایط پرداخت که در قرارداد قید می شود، تسویه می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما