فروش دستگاه شستشو و خشک کن خرما

دستگاه شستشو و خشک کن خرما را می توان با توجه به نوع خرما با سیستم مناسب گرما یا سرما طراحی کرد. برخی خرماها پس از شستشو نیاز دارند که با بخار گرم خشک شوند تا دوباره ظاهر طبیعی پیدا کنند. برای اطلاع از قیمت های فروش انواع دستگاه خط تولید خرما، می توانید با ما در ارتباط باشید.

دستگاه شستشو و بسته بندی خرما چه کاربردی دارد؟

دستگاه شستشوی خرما

خرما معمولا در شرایط آب و هوایی گرم و خشک کشت می شود. اکثر مناطق جنوبی ایران مستعد رشد نخلستان های خرما هستند. از طرفی به دلیل مناطق کویری و وجود گرد و خاک، در زمان رشد و برداشت خرما پوسته آن غبار می گیرد.
به همین دلیل توصیه می شود زمان مصرف خرما، آن را شسته و سپس میل کنید.
اکثر کارخانه های بسته بندی و سورتینگ خرما خشک و رطب، دارای دستگاه های پیشرفته در زمینه آماده سازی و شستشوی محصول هستند.
کاربرد دستگاه شستشو و خشک کن خرما برای زدودن گرد و خاک موجود روی محصول است تا برای بسته بندی و یا تولید فرآورده های خرمایی آماده شود. این دستگاه با سیستم دوشی بر روی نوار نقاله ها، خرما را با فشار آب شستشو داده و تمیز می کند.
برای برخی از خرماهای تر و شیره دار می توان به جای دستگاه شستشو از سیستم گردگیر یا غبارگیر خرما نیز استفاده کرد تا به پوست و بافت محصول آسیبی وارد نشود.

دستگاه شستشوی خرما خانگی

برخی از کارگاه های سنتی در مناطق جنوبی کشور، دارای سیستم شستشوی خانگی خرما هستند. در این دستگاه با روش غرقابی خرمای برداشت و سورت شده را درون دستگاه می ریزند، سپس خرمای شسته شده را درون سبدهایی ریخته تا خشک شوند یا توسط بخار آب آنها را خشک می کنند.

این روش ممکن است به محصول آسیب برساند و یا شکل خرمای تازه تغییر کند. دستگاه های خانگی معمولا با وجود قیمت ارزانتر ، کارایی کمتری دارند و برای تناژهای بالا قابل استفاده نخواهند بود.

کارکرد دستگاه خشک کن خرما چگونه است؟

همانطور که اشاره شد پس از شستشوی خرما، نیاز است تا رطوبت آن گرفته شود؛ تا سبب ترشیدگی و خرابی محصول نشود.
دستگاه خشک کن خرما با استفاده از فن های دمنده هوا میوه را خشک می کند و متناسب با نوع خرما، بخار گرم یا سرد بکار می رود.
برای مثال خرمای کبکاب و خرما پیارم که بافت نرم دارد نیاز است پس از شسته شدن، با بخار گرم خشک شود تا مجدد خرما شکل اولیه خود را به دست آورد و هوای وارد شده بین پوسته و گوشت خرما خارج شود.

قیمت دستگاه شستشو و خشک کن خرما

چنانچه قصد خرید دستگاه های شستشو و خشک کن خرما را دارید، می توانید ضمن ارتباط با مشاورین فروش مجموعه ما و دریافت مشاوره رایگان، سفارش خود را مطرح کنید تا پیشنهاد قیمت ماشین آلات درخواستی برای شما ارسال شود.

برای دریافت قیمت دستگاه های تولید و بسته بندی خرما می بایست موارد زیر را مشخص نمایید:

  • نوع دستگاه درخواستی
  • ظرفیت تولید مدنظر(در ساعت یا روز)
  • ابعاد کارگاه تولیدی
  • جنس قطعات (استیل، آهنی، ورق گالوانیزه)
  • برند لوازم برقی (پارس فانال، هیوندای، LS)
  • کارکرد دستگاه درخواستی (اتومات یا نیمه اتومات)

پس از بررسی موارد فوق توسط تیم فنی مجموعه، پیشنهاد قیمت دستگاه ها برای شما ارسال می شود.

قیمت دستگاه سورتینگ و شستشوی میوه

یکی از دستگاه های پرکاربرد در صنعت آماده سازی و بسته بندی میوه و محصولات کشاورزی، دستگاه سورتینگ و شستشو است. با این دستگاه می توان میوه ها را براساس سایز دسته بندی کرد و میوه های دارای خرابی یا زدگی ها را از بار جدا نمود.
قیمت دستگاه سورتینگ نیز مشابه دیگر ماشین الات وابسته به یکسری پارامترهای فنی است و در صورت مشخص شدن آنها توسط مشتری می توان قیمت دقیق را برآورد و اعلام نمود.

دستگاه سورتینگ میوه

قیمت دستگاه خشک کن تونلی

همانطور که اشاره شد از جمله دستگاه های لازم در خط تولید، دستگاه خشک کن است که انواع متفاوتی دارد. یکی از انواع دستگاه های خشک کن، نوع تونلی آن است. در این مدل، محصول پس از شستشو از یک تونل خشک کن دارای بخار گرم یا سرد عبور داده می شود تا رطوبت آن گرفته شود.
قیمت این دستگاه را می توانید با برقراری ارتباط با مدیر فروش مجموعه، متناسب با نوع درخواست استعلام بگیرید.

قیمت دستگاه پرس خرما

دستگاه پرس خرما

برخی از خرماهای شیره دار و دارای بافت نرم مانند خرما شاهانی و کبکاب را معمولا در بسته بندی های 3 و 2 کیلویی بصورت فشرده عرضه می کنند.

در کارگاه های بسته بندی پیشرفته با استفاده از دستگاه های مخصوص این امر انجام می شود. دستگاه پرس خرما می تواند با توجه به ابعاد کارتن، با قالب مخصوص خرما را به صورت بهداشتی فشرده کند، تا ماندگاری محصول بالاتر برود.
قیمت دستگاه پرس خرما با توجه به نوع کارکرد آن که یک از موارد زیر است، متغیر می باشد:

  • دستگاه پرس خرما پنوماتیک
  • دستگاه پرس خرما هیدرولیکی
  • دستگاه پرس خرما اتوماتیک

قیمت دستگاه پولیش خرما

یکی از دستگاه هایی که برای تمیز کردن خرما اشاره شد، علاوه بر دستگاه شستشو، دستگاه پولیش خرما یا گردگیر است. با این ماشین آلات می توان خرماهای خشک را پس از غبارگیری، پولیش یا پارافین زد. این امر علاوه بر تمیز شدن خرما به رویت بهتر آن کمک می کند.

قیمت این دستگاه نیز با توجه به کارکرد اتومات یا نیمه اتومات بودن آن و جنس قطعات به کار رفته، تعیین می شود. برای دریافت لیست قیمت انواع ماشین آلات پرکاربرد در صنعت آماده سازی و بسته بندی خرما می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما