ساخت ماشین آلات تولید خرما

ماشین آلات تولید خرما با توجه به نوع محصول و بسته بندی مورد نیاز طراحی و ساخته می شوند. یک خط تولید خرما شامل ماشین آلات متفاوتی است که از صفر تا صد آن برای شما ساخته خواهد شد.

خرما از میوه جاتی است که قند فراوانی دارد و از جمله قندهای سالم و پرمصرف به حساب می آید. بنابریان ارائه یک محصول بهداشتی و با بسته بندی مناسب در بازار، کمک شایانی به رونق بازار و افزایش سلامتی مردم خواهد کرد.

دلیل بسته بندی خرما چیست؟

دستگاه بسته بندی خرمای مضافتی

کشاورزان بخوبی می دانند که پرورش نخل خرما و نگهداری آن تا فصل برداشت چقدر زحمت دارد. حال که میوه به مرحله برداشت می رسد باید با بسته بندی مناسبی به بازار عرضه شود تا ارزش آن حفظ گردد. نوع بسته بندی خرما در ماندگاری آن اثرگذار است. شاید دیده باشید محصولی که به صورت فله عرضه می شود خیلی زود شیره زده و فاسد خواهد شد. چون کارتن های فله را براحتی نمی توان در محیط مناسب نگهداری کرد. مگر اینکه دسترسی به سردخانه داشته باشید!

بنابراین خرمایی که بدرستی در بسته بندی های متنوع به بازار ارائه شود، هم فروش خوبی خواهد داشت، هم طرفدار پیدا می کند. شرایط یک بسته بندی خوب برای خرما عبارتند از:

  1. انتخاب نوع بسته بندی متناسب با رقم خرما (کارتن یا ظرف پلاستیکی)
  2. رنگ بسته بندی
  3. درج اطلاعات محصول و تاریخ تولید و انقضا
  4. کاربردی بودن بسته بندی خرما
  5. شفاف بودن بسته بندی و قابل رویت بودن محصول
  6. بهداشتی بودن و استحکام بسته ها

ساخت ماشین آلات تولید خرما

بزرگ ترین تولیدکنندگان انواع ماشین آلات تولید خرما اغلب در شهرهای کرج، مشهد، یزد، بوشهر و تبریز واقع شده اند. این مراکز  از بهترین قطعات و با استفاده از تجهیزات پیشرفته به تولید این دستگاه ها می پردازند. ماشین آلات بسته بندی خرما متنوع هستند و متناسب با نوع محصول و ظرفیت تولید طراحی می شوند. مهندسین و کارشناسان حرفه ای در تولید این ماشین آلات دقت و ابتکار عمل بسیاری به کار می برند.

عرضه ماشین آلات تولید و بسته بندی خرما

ماشین آلات خط تولید خرما

دستگاه تولید و پاکسازی خرما در سراسر کشور قابل عرضه می باشد و مشتریان می توانند انواع این ماشین آلات را تهیه نمایند. عرضه این ماشین آلات به صورت مستقیم و غیرمستقیم می باشد که خریداران طبق نظر و سلیقه خود می توانند به هر شیوه ای این ماشین آلات را خریداری کنند.

همچنین برای اعلام سفارش ساخت و خرید انواع دستگاه های بسته بندی و تولید خرما می توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان فروش مجموعه، از مشاوره رایگان نیز برخوردار شوید.

قیمت دستگاه خط تولید خرما

برآرود هزینه های ساخت ماشین آلات خط تولید خرما، با توجه به ظرفیت تولید روزانه و جنس قطعات انجام می شود. برای مثال دستگاه روغن زن خرما با ظرفیت های 1 تا 1.5 تن در ساعت امکان طراحی و ساخت را دارد. همچنین اتومات و نیمه اتوماتیک بودن دستگاه در قیمت نهایی آن دخیل می باشد. برای اطلاع از قیمت دقیق انواع ماشین آلات خرما می توانید با مدیر فروش مجموعه ارتباط برقرار کنید.

در حال حاضر ماشین آلات فرآوری خرما به دلیل نوسان قیمت برخی قطعات، از لیست دستگاه های قابل ساخت این مجموعه حذف شده است و فقط ماشین آلات خط تولید و بسته بندی خرما در این مرکز ساخته می شوند. شما می توانید از طریق کانال تلگرامی Datesmachin@ در جریان جدیدترین اخبار و دستگاه های در حال ساخت، قرار بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما