قيمت دستگاه خشک كن خرما در ایران

قيمت دستگاه خشک كن خرما که جزء دستگاه های خط تولید خرما است، با توجه به ظرفیت تعیین میگردد. برای ساخت دستگاه خشک کن خرما در سراسر کشور میتوانید با ما در تماس باشید.

برای بسته بندی خرما دستگاه های مختلفی نیاز است. یکی از این دستگاه ها، دستگاه خشک کن خرما میباشد. این دستگاه بعد از شستشو کامل خرما، آن را خشک میکند. شما میتوانید بهترین نوع دستگاه های خود را از این مجموعه خریداری کنید. البته امروزه با توجه به پیشرفت اینترنت در ایران، فروش اینترنتی انواع دستگاه ها به صورت آنلاین، امکان پذیر شده است.

دستگاه خشک کن خرما

بخش خشککن خرما

خرما بعد از شستشو به خشک کردن نیاز دارد. که این امر توسط دستگاه هایی صورت میگیرد. به این نوع ماشن آلات، دستگاه خشک کن خرما میگویند.

این دستگاه، دارای فنهایی برای خشک کردن و رطوبت گیری محصول است. که در ظرفیتهای مختلف مطابق با درخواست مشتریان تولید میشوند. البته بخش تولید این دستگاه ها، میتواند براساس نوع خرما، آن را طراحی کند. هر کدام از این دستگاه های خط تولید خرما، به صورت تکفاز و سه فاز تولید میشوند.

انواع دستگاه های خط تولید خرما

در خط تولید خرما ماشین آلات متفاوتی قرار می گیرند. هر یک از این دستگاه ها خرما را به نحوی برای بسته بندی و عرضه در بازار آماده میکنند. نوع خرما و بسته بندی مورد نظر در انتخاب دستگاه مناسب دخیل هستند.

در این خط تولید به جز دستگاه خشک کن، چندین دستگاه دیگر هم وجود دارد. دستگاه سرند خرما، دستگاه سورتینگ خرما، خط کامل شستشو و خشک کن خرما، دستگاه پولیش خرما، دستگاه روغن زن خرما، دستگاه بالابر Z و دستگاه بسته بندی اتومات، خط تولید کامل خرما را تشکیل می دهند.

خط شستشو و خشک کن خرما

خط شستشو و بسته بندی خرما

این خط ممکن است تنها دارای یک نوع دستگاه باشد و یا ممکن است دو دستگاه برای این کار تعبیه شود. همانطور که میدانید این خط وظیفه شستشو و خشک کردن خرما به اندازه لازم را برعهده دارد. خشک کردن خرماها توسط فنهای دمنده انجام میگیرد. معمولا با توجه به نوع بافت خرما دمای تونل خشککن تنظیم میشود. این امر به حفظ ظاهر خرما کمک میکند. اگر شما هم نیاز به راه اندازی این خط دارید، حتما با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.

بهترین دستگاه های خشک کن خرما را از کجا تهیه کنیم؟

فروشنده های بسیاری هستند که انواع دستگاه های خشک کن خرما را عرضه میکنند. این فروشنده ها ممکن است در تهران باشند و فروش حضوری انجام دهند. مراکزی هم برای راحتی مشتریان، به دو شکل مجازی و حضوری محصول خود را در سراسر کشور عرضه میکنند.

قيمت دستگاه خشک كن خرما در این مرکز با توجه به نرخ قطعات و استیل به روز محاسبه میگردد. این شرکت ماشین سازی برای طراحی و ساخت انواع ماشین آلات خط تولید خرما آماده همکاری با مشتریان میباشد.

قیمت دستگاه خشک کن خرما در کشور

هر دستگاهی با توجه به مشخصه های فنی که دارد، قیمت گذاری میشود. البته قیمت دستگاه خشک کن خرما که کاربری خانگی یا صنعتی دارد، بسیار متفاوت است. همانطور که مستحضر هستید با توجه به نوسان نرخ فلزات و استیل، قیمت هر دستگاه با توجه به نیاز شما برآورد خواهد شد. همچنین امکان پیشنهاد دستگاه مناسب با توجه به بودجه شما، وجود دارد.

برای اطلاع از بهترین نوع دستگاه های خط تولید و قیمت دستگاه خشک کن خرما در سراسر کشور، میتوانید به درخواست خود را از طریق فرم مربوطه ارسال نمایید تا با شما تماس بگیریم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما