آشنایی با دستگاه هسته گیر خرما

دستگاه هسته گیر خرما معمولا برای جداسازی هسته از گوشت خرما بدون آسیب رساندن به بافت آن مورد استفاده قرار میگیرد. این دستگاه انواع متفاوتی دارد و اغلب وارداتی هستند.

«توجه داشته باشید که ماشین الات مرتبط با فرآوری خرما در این مجموعه تولید نمیگردد. صرفا جهت آشنایی در سایت به معرفی آنها پرداخته ایم.»

انواع دستگاه هسته گیر خرما

دستگاه هسته گیر خرما

خرما از نمونه محصولات پرطرفدار در بازارهای کشور ما است که در این زمینه دستگاه های مختلفی ساخته میشود. نمونه ای از این موارد دستگاه هسته گیر خرما میباشد که تحت برندهای متعددی وارد بازار شده است.

این دستگاه ها از نظر عوامل متعددی با همدیگر تفاوت دارند که نمونه ای از این موارد ظرفیت دستگاه ها و نوع کارکرد آنهاست. چند نمونه از این موارد عبارتند از:

  • هسته گیر با ظرفیت 250 کیلوگرم در ساعت
  • دستگاه های هسته گیر بصورت اتومات و نیمه اتومات
  • هسته گیر سوزنی
  • برش طولی

کاربرد خرمای هسته گیری شده

در تولید فراورده های خرمایی یا برای صادرات خرما به کشورهای اروپایی، معمولا هسته خرما را جدا میکنند. اینگونه براحتی میتوان خرما را برای مصرف خوراکی یا تهیه مشتقات خرما به کار برد. خرما بدون هسته جز ارقام صادارتی به شمار میرود. تولیدکنندگان ایرانی سالانه درخواست زیادی برای این محصول از سوی کشورهایی همچون روسیه دریافت میکنند.

برخی از کاربردهای خرما هسته گیری شده به شرح زیر است:

  1. بسته بندی فشرده خرما بدون هسته
  2. صادارت خرما بی هسته Pitted Dates
  3. تهیه خرماهای مغزدار
  4. تولید خرما با مغز و شکلات
  5. به کارگیری در تولید نان و فراورده های خرمایی

بازار دستگاه های هسته گیر خرما

بازار دستگاه های هسته گیر خرما

انواع و اقسام هسته گیر وجود دارد که اکثرا وارداتی میباشند. با توجه به جنس و آیتم های دستگاه قیمت گذاری میشوند. دستگاه های مورد نظر در نمونه های متفاوتی هستند که بر اساس نوع خرمایی که هسته گیری می کند دسته بندی می شود.

برخی از دستگاه های خرما به صورت سفارشی در کارخانه های تولیدی بر اساس نوع خرماها تولید میشود. اما دستگاه های مورد نظر برای هسته گیری یا وارداتی هستند یا به صورت برش طولی تولید میشوند.

این مجموعه در حال حاضر این دستگاه را موجود ندارد. دستگاه های دیگر برای پاکسازی خرما و بسته بندی آن در ایران ساخته می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما