ساخت دستگاه شستشو و بسته بندی خرما

خرما از میوه جاتی می باشد که برای آماده سازی آن از تجهیزات زیادی مانند دستگاه شستشو و بسته بندی خرما استفاده می شود. ساخت و فروش انواع ماشین آلات خط خرما در این مرکز صورت می گیرد.

دستگاه شستشو و بسته بندی خرما

دستگاه شستشوی خرما

در فرآیند خط تولید و سورتینگ خرما دو دستگاه مهم به نام دستگاه شستشو و بسته بندی خرما به کار گرفته می شود . عملکرد دستگاه شستشو خرما به صورت اتوماتیک و دوار است که خرما را از گرد و خاک و دیگر ضایعات پاکسازی می کند و سپس خرما را خشک می کنند.

دستگاه خشک کن خرما دارای فن های دمنده ای است که از این طریق خرمای شسته شده را خشک میکند. در واقع در این بخش رطبوت حاصل از شستشوی خرما گرفته میشود. سپس خرما برای بسته بندی اماده خواهد شد.

یکی دیگر از دستگاه های خط تولید خرما، ماشین الات بسته بندی هستند. دستگاه های بسته بندی خرما به صورت های مختلف خرما را بسته بندی می کند مانند :

  • بسته بندی فله ای
  • دانه ای و تک عددی
  • بسته بندی به صورت رول
  • کارتن با چسب
  • کارتن با منگنه

شیوه هر کدام از این بسته بندی ها با یکدیگر متفاوت می باشد .

کاربرد دستگاه بسته بندی خرما دانه ای

بسته بندی دانه ای و تکی خرما توسط دستگاه های مخصوصی به نام دستگاه پیلوپک انجام می گیرد. این دستگاه با روش دوسر دوخت یا چهار طرف دوخت بسته بندی، قادر است خرما یا محصولاتی همچون گز، شکلات، کلوچه، بیسکویت و … را به صورت دانه ای بسته بندی نماید. کاربرد این دستگاه برای خرماهای خشک و خرماهای شکلاتی بیشتر است.

برای این نوع بسته بندی هم نیاز به تمیز کردن و پولیش زنی خواهید داشت. تمامی ماشین آلات مورد نیاز برای راه اندازی یک کارگاه بسته بندی و تولید خرما بسته بندی، در این مرکز قابل سفارش است.

ساخت دستگاه خشک کن خرما

دستگاه شستشو خرما

ساخت دستگاه شستشو و بسته بندی خرما با دیگر ماشین الات قدری متفاوت است. زیرا با توجه به نوع کارکرد انواع گوناگونی دارند. ساخت این دستگاه طبق استاندارهای جهانی در شرکت های تولیدی صورت می گیرد. از قطعات باکیفیت در تولید آن استفاده میشود. ابعاد این تجهیزات متنوع است و متناسب با نوع خرما و ظرفیت تولید قابل طراحی و تولید هستند.

دستگاه شستشو و بسته بندی خرما به صورت اتوماتیک نیز عمل میکند. شستشو به روش دوشی انجام میشود. بخش خشک کن تونلی بود و دارای 6 عدد فن دمنده است. این دستگاه قادر است در ساعت بین 1 تا 1.5 تن خرما را آماده کند. همچنین شما می توانید با توجه به فضای کارگاهی و ظرفیت تولیدی مورد نیازتان، نوع سفارش خود را به ما اعلام کنید.

خرید دستگاه شستشوی خرما خانگی

انواع دستگاه شستشو و خشک کن خرما را می توان به صورت حضوری یا غیرحضوری از فروشگاه های مخصوص تهیه نمود . خریداران این تجهیزات اغلب تمایل دارند تا کارکرد دستگاه ها را از نزیدک مشاهده کنند. برای این منظور فیلم های کارکرد انواع ماشین الات را در اختیاز مشتریان قرار خواهیم داد تا ضمن آشنایی با دستگاه های موجود، به آسانی برای تهیه سفارش خود تصمیم گیری نمایند.

دستگاه شستشوی خرما خانگی بصورت نیمه اتومات طراحی می شود و قابلیت شستشو و خشک کردن خرما را در حجم های پایین دارد. این دستگاه را می توانید در کارگاه های کوچک راه اندازی کنید.

لیست قیمت دستگاه بسته بندی خرما

ماشین آلات بسته بندی خرما

با توجه به تنوع زیاد دستگاه های بخش بسته بندی خرما، برای انتخاب دستگاه مناسب نیازمند مشورت با افراد باتجربه خواهید بود. ما این مکان را برایتان فراهم نموده ایم. دریافت مشاوره رایگان برای خرید ماشین الات کاربردی با توجه به نیاز شما امکانپذیر است.

همچنین برای دریافت لیست قیمت ماشین آلات و اطلاع از هزینه های طراحی و ساخت، لازم است یکسری اطلاعات اولیه را در اختیار طراحان مجموعه ما قرار دهید. برای مثال موارد زیر در برآورد هزینه ها مورد نیاز است:

  • نوع دستگاه درخواستی
  • اتومات یا نیمه اتومات بودن دستگاه
  • ظرفیت درخواستی
  • فضای کارگاه
  • جنس و برند قطعات

پس از بررسی این موارد کارشناسان فروش، شما را در جریان هزینه ها قرار می دهند و برای انتخاب یک دستگاه مناسب شما را راهنمایی خواهند کرد.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما