خرید دستگاه روغن زن خرما با قیمت مناسب

خرید دستگاه روغن زن خرما با قیمت ارزان برای صنعتگران فعال در حوزه این ماده غذایی پر خاصیت، از طریق مرکز فروش مستقیم و اینترنتی، با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت فراهم است.

دستگاه روغن زن در فرآیند و خط تولید و بسته بندی انواع خرما، یک دستگاه ضروری محسوب میشود که در فرآوری یک محصول با کیفیت و صادراتی نقش مهمی را ایفا می کند.

آشنایی با دستگاه روغن زن خرما

دستگاه روغن زن خرما

برای آشنایی با مدل های دستگاه روغن زن خرما می‌توانید علاوه بر مطالعه بروشورها و کاتالوگ های ارائه شده توسط کارشناسان فروش مجموعه، از طریق مقالات درج شده در سایت نیز اقدام نمایید.

روغن زن خرما در خطوط تولید این محصول برای براق کردن و خوش روئت تر شدن خرما استفاده می گردد. کارکرد مدلهای مختلف این دستگاه مشابه هم است و برای جلا دادن به خرما، در این دستگاه ها از روغنهای مختلف خوراکی استفاده میگردد.

مدلهای گوناگون این دستگاه قادر است انواع خرمای خشک و نیمه خشک را روغن زنی کند. در مدل های جدید دستگاه پالش و روغن زنی خرما این امکان فراهم است که با کمترین میزان روغن در هر تن، عملیات جلا دادن را انجام داد. کارکرد این دستگاه به دو صورت است:

  1. اتوماتیک
  2. نیمه اتوماتیک

در نوع نیمه اتوماتیک که قیمت مناسب تری دارد، بخش ریختن خرما در مخرن روغن دستگاه توسط دست باید انجام شود.

برخی از مدلهای این دستگاه دارای قابلیت صرفه جویی در مصرف روغن، تنظیم حجم ورودی دستگاه به صورت دلخواه و همچنین بسته بندی بهداشتی و تجاری خرما بلافاصله بعد از روغن کاری هستند. استفاده از این تجهیزات مدرن در خط تولید خرما، موجب بالا رفتن راندمان تولید و تسریع در عملیات سورتینگ، پولیش و بسته بندی می گردد و به این ترتیب می توان با صرف کمترین زمان ممکن بهترین محصول را وارد بازار نمود.

عرضه کننده دستگاه روغن زن خرما در بازار

براق کننده خرما

مرکز فروش آنلاین و بدون واسطه، به عنوان بهترین عرضه کننده دستگاه روغن زنی و انواع دستگاه پولیش رطب این تجهیزات را با قیمت استثنایی در تنوع بالا از لحاظ ظرفیت، عملکرد و قیمت، ارائه می دهد.

دستگاه پولیش خرما به منظور زدودن و پاکسازی گرد و غبار از خرما در فرآیند تولید این محصول مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه در کنار دیگر ماشین الات خط بسته بندی خرما مثل نوار نقاله سورت، دستگاه شستشو و خشک کن و دستگاه شیرینگ پک، کامل کننده یک کارگاه تولیدی هستند. عرضه دستگاه پولیش به صورت بدون واسطه موجب شده است که این تجهیزات صنعتی با بهترین قیمت به دست صنعتگرانی که در حوزه تولید و صادرات انواع خرما فعالیت دارند برسد.

دستگاه های مذکور در تنوع بالا از حیث برند تولید کننده دستگاه و کارکرد توسط مرکز حاضر، با دو جنس استیل 304 و فودگرید به فروش میرسد. خریداران محترم می توانند ضمن بررسی محصولات گوناگون، با توجه به حجم تولیدات خود، دستگاه مناسب را انتخاب کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما