فروش دستگاه بسته بندی سیل وکیوم خرما

دستگاه بسته بندی سیل وکیوم خرما بصورت اتومات و نیمه اتوماتیک با سیستم میز روتاری قابلیت بسته بندی خرما و مواد غذایی تازه را دارد. فروش این دستگاه با بسته بندی بهداشتی و استاندارد خرما در سراسر ایران انجام می شود.

یکی از مهم ترین بخش های تجارت خرما این است که آن را به بهترین و زیباترین شکل ممکن بسته بندی نمایید، چرا که بسته بندی صحیح از نفوذ رطوبت به درون محصول جلوگیری می کند و مانع تغییر در رنگ و مزه آن می شود.

مرکز خرید دستگاه بسته بندی سیل وکیوم خرما

دستگاه بسته بندی سیل وکیوم

سایت ما یکی از بزرگ ترین مراکزی است که دستگاه بسته بندی خرما و سورتینگ خرما را با کیفیت عالی به شما ارائه می نماید. دستگاه بسته بندی سیل وکیوم یکی از بهترین دستگاه هایی است که به صورت بهداشتی و استاندارد خرما را بسته می کند و آن را آماده روانه کردن به بازار و فروش می نماید.

یکی از ویژگی های این دستگاه این است که هوای درون بسته را به صورت کامل تخلیه می کند و به این صورت به ماندگاری و دوام بالای خرماها کمک شایانی می نماید. برای خرید بدون واسطه و مستقیم دستگاه بسته بندی خرما با ما تماس بگیرید و این محصول را با قیمت مناسب خریداری نمایید.

مشخصات فنی و کارایی دستگاه بسته بندی سیل وکیوم

این دستگاه به دو صورت اتومات و نیمه اتوماتیک برای بسته بندی انواع مواد غذایی ازجمله خرما به کار می رود. همچنین در دو حالت ساده و سیستم وکیوم با تزریق گاز قابلیت بسته بندی خرما را دارد که سرعت دستگاه در هز حالت متفاوت است.

ویژگی های دستگاه سیل وکیوم خرما:

  • دارای سیستم تعویض قالب
  • دارای صفحه کنترل PLC
  • دارای سیستم جمع کن سلفون
  • جنس دستگاه از استیل 304 نگیر صنایع غذایی
  • دارای قالب های آلومینیومی
  • قیمت مناسب
  • قابل شستشو

فروش دستگاه بسته بندی خرما

بسته بندی سیل وکیوم

 شما عزیزان می توانید بهترین و عالی ترین دستگاه بسته بندی خرما را از طریق سایت ما سفارش دهید و در شهرهای اصفهان، مشهد، کرمان و سراسر ایران این دستگاه را دریافت نمایید. دستگاه های وکیوم و سیل وکیوم مواد غذایی با قیمت مناسب و کارایی بالا می توانند در امر بسته بندی خرما و ارائه بهتر محصول به بازارهای هدف نقش بسزایی داشته باشند.

این دستگاه از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده است و جنس بدنه آن استیل و قابل شستشو است و شما می توانید به راحتی آن را تمیز کرده و از آن استفاده کنید و از کارایی بی نظیر آن برخوردار شوید و در امر بسته بندی محصولات خود بی رقیب باشید.

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما